dinsdag 30 mei 2006

Afwegingen

Blergh maakt een meer dan terechte opmerking, want op die manier heb ik al veel bloggers leren kennen en ook blijven lezen. Ik weet alleen nog niet hoe ik mijn blog ga aanpakken. Wil ik er mee uitpakken? Langs de ene kant wel, een mens wil toch tenslotte op één of andere manier bevestiging dat zijn blog gelezen wordt. Langs de andere kant overvalt mij toch wel enige schroom. Zal mijn omgeving het niet belachelijk vinden? Zullen ze niet al gniffelend mijn nieuwste en zoveelste experiment afschieten? Smijt je niet te veel van je privé op straat? Voor ik al deze vragen kan beantwoorden, dien ik nog eens diep na te denken en blog ik rustig verder, zonder mijn omgeving op de hoogte te brengen, of zonder overal in het wilde weg commentaren met link naar Miss. White te posten.

Geen opmerkingen: