vrijdag 26 mei 2006

Ophélie

Hier is ze dan (nu mijn eerste post geslaagd is).

Ze werd dus op 27 februari geboren, 50 cm groot en 3,590 kg, na een relatief vlotte bevalling van een grote drie uur.

De eerste 9 weken ben ik thuis gebleven en heb ik naast het fulltime moeder- en huisvrouwschap een beetje gewerkt. Maar meer dan coördinatie en briefwisseling is er gelukkig niet van gekomen.

Van de niet-zelfstandigen kreeg ik de opmerking dat 9 weken thuisblijven zeer kort was..."maar 9 weken, maar allé". Van de zelfstandigen onder ons moest ik aanhoren dat 9 weken moederschapsrust toch wel zeer lang was.

Ik vond het in elk geval een goed compromis, langs de ene kant was ik blij dat ik opnieuw aan de slag kon en opnieuw zelf mijn zaken kon beheren, langs de andere kant vond ik het toch wel vroeg om mijn prinses bij de onthaalmoeder (mamie Ingrid) af te geven.

Maar het leven gaat verder...

Geen opmerkingen: