donderdag 3 augustus 2006

Bril


Ik vind mijn bril niet meer! Overal heb ik al gezocht, nergens gevonden.
En dat allemaal door dat mooie weer. Normaal gezien gebruik ik mijn bril elke dag om auto te rijden, maar nu met het pracgtige weer had ik steeds mijn zonnebril met versterkte glazen op. De bril ging mee naar Nieuwpoort, waar ik hem nooit opgezet heb, kwam terug naar huis (ik zei hem nog zitten in mijn rode sjakos) en sedertdien is hij spoorloos. Droeg ik hem na de veertiende juli nog? Ging hij mee naar Voeren? Kwam hij mee terug. Overal gekeken: sjakossen, buideltasjes, boekentas, keuken, buro, slaapkamer, badkamers en kasten, auto: NERGENS. Ik probeer de voorbije maand te reconstrueren, maar ik kan hem niet vinden. Ik vervloek mezelf. Een mens kan niet blijven zoeken, de vraag is alleen: wanneer koop ik een nieuwe? Vandaag? Binnen een week? Want wie weet kan ik hem wel terugvinden?

1 opmerking:

annelissen.be zei

als je hem terug vindt
mail je me je adres?
voor het kaartje?
an_nelissen@hotmail.com