donderdag 17 augustus 2006

Dieet zomerreces

Oké, ik heb al verscheidene malen aangekondigd dat ik opnieuw ging WW-en. Ik heb verwoede pogingen ondernomen, steeds met goede wil gestart, maar steeds kwam er één of andere smoes tussen. Dan was er een ons reisje naar zee, BBQ, verjaardagen, feestjes, nog meer feestjes, aperitiefje die zo lekker smaakten, de pas ontdekte Magnum Light (heel mmm by the way). Duizend en één dingen die de aandacht afleiden van "the plan".

Nog steeds zijn er 14 kg zwangerschapskilo's niet af. (ik verdikte de laatste 5 maanden zelfs iets!). En ja hoor: ik voel me goed. En ik kan nog in mijn kleren van voor de zwangerschap (toch in t-shirts, topjes,..., broeken daar kan ik niet in). Maar toch. Ik heb Michelin banden, ik voel me niet zo fit en ik weeg veel te veel.

Maar vanavond begint de WW cursus opnieuw. Naast het feit dat ik daar zelf aan de weegschaal sta en de mensen weeg, zal ik ook opnieuw echt eens aan mijn gewicht werken!

Echt, echt, echt. Zonder smoezen.

3 opmerkingen:

annelissen.be zei

sporten kan ook helpen he
veel succes alvast

annelissen.be zei

sporten kan ook helpen he
veel succes alvast

Miss. White zei

Tot aan de 34ste zwangerschapsweek ging ik elke week minstens 40lengtes zwemmen, maar het is er nog niet van gekomen ondertussen. In september begin ik er weer aan.