dinsdag 8 augustus 2006

Semi-verlof

Momenteel ben ik in verlof. Het is te zeggen semi-verlof. Ik werk vanuit het kantoor thuis en enkel 's morgens. 's Namiddags doen we uitstapjes, lezen enzo, kortom dingen waar ik tijdens de week geen tijd voor heb.

Eigenlijk is van thuis uit werken wel gemakkellijk. Alleen moet je er voldoende discipline voor kunnen opbrengen en dien je je omgeving ook duidelijk te maken dat het niet is omdat je thuis werkt, je ook vrij bent. Elke morgen komt mijn mama wel op bezoek, wat heel plezant is natuurlijk, maar een uurtje is zo voorbij. Als R. bezig is met Ophélie dan heb ik steeds de neiging om te gaan kijken wat ze aan het doen zijn. Ik kook 's middags warm en vers en dan dient er al eens een boodschap gedaan te worden....Oh, gelukkig is het vakantie, maar toch, enige attitude-aanpassing zal noodzakelijk zijn als mijn kantoor definitief thuis zal worden gerund.

1 opmerking:

annelissen.be zei

grappig
ik heb toevallig dezelfde dag ook een bericht gemaakt over htuiswerk
zoe http://annelissen.blogspot.be
telepathie, toeval of trend?