maandag 19 november 2007

Druk, druk, druk

We hebben een heel druk weekend achter de rug. Zaterdag trokken we richting IKEA in Lomme, waar we vanalles kochten voor Ophélies nieuwe kamer, behalve meubeltjes, wegens te weinig degelijk. 's Avonds begonnen we met haar kamer te ontruimen (deed tot nu toe dienst als opbergkot) en ging R. haar lamp in de vorm van een zon op. Ik ging nog snel kadootjes kopen voor de instuif 's avonds en haalde de nieuwe Harry Potter op en een paar nieuwe bobuxen voor Aymeric (die te groot blijken te zijn).
s' Avonds naar de instuif van vriendin C. in Roeselare, met lekkere hapjes van 't Keukentje. Rond 23 uur (alleen, de man bleef plakken) naar mijn ouders gereden om Aymeric op te halen. Juist toen ik thuis was en zijn fles wou geven, springt de plon wel zeker. In het pikkedonker dus eten gegeven en dan al tastend op zoek naar een pillamp. R. gebeld die mij directieven gaf over waar de plonkast was en wat ik moest doen...Alles opgelost en dan gaan slapen. Gister zijn we dan bij vrienden op babybezoek geweest in Bazel, welkom Héloïse!

Ophélie was 's avonds behoorlijk moe en verkouden. Na een lepeltje Junifen, kotste ze zichzelf en mij helemaal onder, zodat we samen in de douche moesten...Vanmorgen werd ze wakker met allemaal witte bulten en rode randen eromheen. Dus vanmiddag gaan we opnieuw naar de pediater.

Geen opmerkingen: