woensdag 14 juni 2006

Gratis dinges


Ik beken, ik trap steeds opnieuw weer in de commerciƫle val die handige reclamejongens en -meisjes opstellen.

Als je bij bepaalde producten iets gratis krijgt aangeboden, dan laat ik mij bijna steeds gaan. tenzij het gratis gadget werkelijk een prul is of ik werkelijk niets kan aanvangen met het hoofdproduct.

Zo heb ik al dozen vol spullen, het ene al nuttelozer dan het andere. Krijg je bij Persil een raar beest vermomd als portefeuille, bij Gerollsteiner een plastieken drankfles, bij Robijn een poppetje van Lilliputiens, kado, dan moet ik dat hebben.

Ook deze week werd ik gevangen en sedert vandaag draag ik dus de gratis trendy zomerarmband van de Flair rond mijn linkerpols. Wellicht tot ik in Delhaize aan de kassa sta en alle andere trendy madammen dezelfde armband zie dragen, om dan te beseffen dat die madammen eigenlijk toch niet zo trendy zijn en mijn eigen trendy-meter ook de dieperik ingaat.

Maar voorlopig voel ik mij dus nog trendy, hip en happy met mijn gratis verovering.

Geen opmerkingen: