vrijdag 16 juni 2006

Iq


Iq-testjes. Je vindt ze belachelijk, maar toch ben je benieuwd naar je score. Ik ontzie het me steeds ze in te vullen. Oneindige reeksen getallen waar je een bepaald stramien in dient te zien of juist niet. Meestal zit ik er naar te staren en ontgaat mij de logica.

In het 6de studiejaar werden we in het kader "watwiljelaterwordenengajedatwelkunnen" onderworpen aan een resem tests.
Weken op voorhand was er al commotie onder de gelederen in ons kleine klasje. Het " PMS" kwam. Ik zie het nog steeds voor me, mannen in zwarte pakken, met zwarte zonnebrillen en zwarte aktentassen binnenkomend in ons schooltje te Alveringem op de tune van Men in black...

Het resultaat was dat ik niet van de snuggersten was, de middenmoot, maar met een rijke fantasie en dat heeft uiteraard veel goedgemaakt.

Geen opmerkingen: