donderdag 20 juli 2006

Aftellen

De regen vannacht bracht niet echt de gehoopte verkoeling. Gans de nacht hebben we geslapen met de ramen overal open. Het was aangenaam slapen, maar die muggen...Ophélie ligt ondertussen onder een muskietennet en wij behelpen ons met baby-vriendelijke anti-muggenspray. Maar die beesten komen gewoon steken op de plaatsen waar je niet gespoten hebt. Een muggenmachine blijkt strikt verboden te zijn onder de twee jaar, dus we gaan moeten werk maken van onze bestelling muggenramen.

In mijn bureau is het momenteel 28,5 °, een beetje van het goede teveel, zeker met een verlengd weekend in het vooruitzicht. Ik vrees dat ik het niet meer lang zal uithouden (alhoewel ik mij voorgenomen had het vol te houden tot 16u). Nog 58 minuten...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Here are some links that I believe will be interested

Anoniem zei

Here are some links that I believe will be interested